ETIKETTER

fredag, maj 11, 2007

Vacker utan spackel

Det är inte varje dag man får se kändisarnas "riktiga" utseende. Oftast ser vi dem överspacklade med smink och skönhetsprodukter som får dem att framstå som naturligt snygga... För vissa, tänker främst på de yngre, så kan detta påverka dem negativt då detta förstärker vissa ideal vi har i smahället, därför tycker jag att det är jättebra att vissa kändisar ställer upp och plåtas utan smink för att visa hur de ser ut "i verkligheten". De mest överraskande bilderna är alla de till vänster. På bild ser ni:
- Rachel Bilson
- Rihanna
- Jessica Biel
- Jessica Simpson
- Eva Longoria
- Drew Barrymore

Tycker ni inte Rachel Bilson ser ut lite som Pippi? hihi

English: Here you got some pics of famous woman without makeup.

Etiketter: ,

9 Comments:

Blogger Sabine sa...

Jo det gör hon nog faktiskt1 Fast jag tror ändå inte att de ser ut såhär, det syns ju ändå att bilderna är retuscherade.

11 maj 2007 11:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Va olik Jessica Biel är sig själv med smink!!!

11 maj 2007 11:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Hi hi.. Nu när du säger de så gör hon de lite faktiskt, har jag aldrig tänkt på.tycker dock att Rachel alltid lyckas med att se fräsch ut utan att hon lägger så mkt effort på de. Trevlig helg.

11 maj 2007 11:42:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Vissa personer är minst lika vackra ändå tycker jag. :-)

11 maj 2007 13:06:00  
Blogger Unknown sa...

Om jag kunde se ut som dessa kvinnor ser ut (på bilderna) utan smink, skulle jag aldrig mer använda smink!

Men...hmm...kan inte låta bli att tro att bilderna var retuscherade.

11 maj 2007 14:39:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sabine: Jo det tror jag oxå, lite iaf ;)

Anonym: ellerhur, tycker oxå det faktiskt!

Fiddi: haha visst e de lika?! MM håller med, hon är alltid sådär fräscht söt =)

Miss Upsey Daisy: och jag håller med ;)

Nadde: hahaha ellerhur!! :D Jo, jag tror nog att de e lite fixade trots allt...men de ser ändå rätt så olika ut jämfört med när de e sminkade.

11 maj 2007 16:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Tycker de är snygga utan smink med.

11 maj 2007 22:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Rachel Bilson var ju skitsöt utan smink :) Jessica Biel ser ut som typ 40, Rihanna och Drew Barrymore ser jag nästan ingen skillnad på, Jessica Simpson ser bara lite typ.. drogad ut :P Och Eva Longoria ser helt annorlunda ut utan smink ;P

12 nov. 2007 00:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Straffsparkar. Det är det bästa fotografen åstadkom. Än värre finns de.

1 mars 2010 18:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->