ETIKETTER

tisdag, maj 08, 2007

Stockholm i mitt hjärta

Jag spenderade ett par dagar i Stockholm, torsdag-söndag. På torsdagen var jag på Beyoncés konsert och hela helgen gick åt att hjälpa syrran och hennes man med deras nyrenoverade lägenhet på Östermalm... Så tyvärr blev det inte så mkt shopping, hann endast springa några rundor under fredagen. Men lite blev det iaf! Köpte en jättesnygg kuvertväska från Bianco. Kostade mig bara 150 kr, riktigt bra pris! Filmfreak sOm jag är så vill jag ha ett par klassika filmer på hyllan. Köpte Pretty woman, Grease, Dirty Dancing och 10 orsaker att hata dig. Den sista fick följa med eftersom jag behövde 4 st för att få allt för att få ett löjligt billigt pris. Jag köpte även ett par söta örhängen i matt guldfärg med fjärilar från Glitter. Sist me inte minst, ett trendigt lack från Mavala - LOVE IT!

English: Here are some stuff that I bought when I was in Stockholm!

Etiketter:

13 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Nice hörru! =)

8 maj 2007 20:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: thank you dear ;)

8 maj 2007 20:08:00  
Anonymous Anonym sa...

nu har du verkligen de fyra klassiska filmerna på hyllan, Dirty Dancing! Varje gång jag ser den är det som om jag ser den för första gången:)"Nobody puts Baby in the corner" ohhh jag smälter... Ha en fortsatt trevlig kväll

8 maj 2007 20:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Älskar din kuvertväska, den är beyond underbar! Måste få lov att tillägga att din blogg är väldigt fräsch och bra.

8 maj 2007 20:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Fiddi: ELLERHUR!!! Jag såg den senast i förrigår... slutscenen är ju bara såå bäst! :D Tack ska du ha, ha en underbar kväll!

Patricia: Åh jag är själv helt kär i dne :D Åh tack snälla du!!

8 maj 2007 20:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Snacka om klockrena filmer =) Man får ju aldrig nog av dom!

8 maj 2007 20:56:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Madda: haha ja visst är det så! :D

8 maj 2007 21:02:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Shopping är som balsam för själen.
Fasiken om det inte är bättre än sex ibland! ;-)

8 maj 2007 21:36:00  
Blogger Smartasmia sa...

Aha! Flickan har varit på shoppingtur - och detta utan att anmäla sin närvaro i storstan! Babba! Nästa gång får hon allt höra av sig:-) Fins saker har handlats också...inte illa! Tjipp

8 maj 2007 21:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Miss Upsey Daisy: Finns nog inget bättre än shopping ;)

Samartasmia: haha absolut, nästa gång ;) Tack ska du ha =)

8 maj 2007 21:56:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Fikade med några kompisar idag förresten som bara "Nämen, har du inte sett Greys Anatomoy" och tittade på mig som jag vore alien.
Tänkte på ditt förra inlägg och tänkte att det nog är dags att börja titta ändå :-)

8 maj 2007 22:25:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Miss Upsey daisy: haha kan tänka mig hur de såg ut, du mååååååste se serien :D

8 maj 2007 22:31:00  
Anonymous Anonym sa...

hahah.. sammanträffande, såg grease och dirty dancing igårkväll. Men sedan är de ju klassiker också :)

9 maj 2007 06:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->