ETIKETTER

onsdag, maj 30, 2007

Long time no see

Länge sedan jag hade en lista på bloggen, hittade en hos Lolita. Kopiera den från mig också, men lämna gärna ett spår bland kommentarerna så jag kan läsa din lista också :)
Din ålder: 21.
Födelsedag: 13 maj.
Syskon: En bror, tre systrar.
Hårfärg: Mörkbrunt, nästan svart.
Ögonfärg: Mörkbruna.
Vad shoppar du helst: Skor, parfymer och lipgloss.
Hur många skor har du? Oj, inte räknat, över 30 par kanske?
Hur många par byxor har du? 10 kanske?
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Japp, allt från halsband till armband.
Färg: Många! Blått, svart, vitt, lila, guld...
Sport: Fotboll.
Ord: Seriously! (från Grey's Anatomy haha)
Snusat? Aldrig.
Hoppat bungyjump? ALDRIG! (fegis)
Brutit mot lagen? Hmm... ne?
Fått dig själv att kräkas? Nej, min största fobi = kräkas.
Vad använder du för schampo? Herbal E.
Vad är du mest rädd för? Att någon jag älskar går bort.
Vad lyssnar du på just nu? Radion spelar Ola med låten "Nathalie"
Pizza eller choklad? Choklad, lätt!
Guld eller silver? Silver.
Roligast idag: Att vara ledig från B-uppsatsen som lämnades in igår.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Kolla på film och mysa i soffan.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Unknown sa...

Va kul! Ska nog också fixa en!

30 maj 2007 20:33:00  
Blogger Sabine sa...

I´m on!!!

30 maj 2007 21:56:00  
Blogger ChiChi sa...

hiihihi....kolla mina svar :P

31 maj 2007 21:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Nu har jag fyllt i den!

4 juni 2007 11:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->