ETIKETTER

onsdag, maj 30, 2007

Film: Pirates of the Caribbean

Titel: Pirates of the Caribbean - At world's end.
År: 2007

Igår var jag och såg den tredje och sista (?) filmen av Pirates of the Caribbean. Måste säga att jag inte minns särskilt mycket från 1:an och 2:an, bara det att de var bra! Den tredje filmen är definitivt ingen besvikelse, men jag måste säga det att jag inte alls tycker om slutet. Dock tror jag att de gjort slutet på det sätt så att man eventuellt kan göra en fjärde film... (vilket jag hoppas på). Ni som inte redan vet, så är Johnny Depp min stora kärlek. Jag satt och dreglade i hela 2 timmar och 48 min. Utan honom skulle filmen inte vara sevärd. Garvade gång på gång åt hans sätt att framställa Jack Sparrow - helt klockrent! Om ni ska se filmen snart, lägg då märke till sättet han springer på hahaha :D Orlando Bloom blev dessutom riktigt het i slutet av filmen i sitt långa krulliga hår (hittar ingen exakt bild). Annars innehöll filmen lite fööör mkt "krigande", men Jack Sparrow höjer betyget. Lite sorgligt att inte få se Jack Sparrow längre, ska nog köpa hem alla tre filmer så att jag har dem på hyllan när jag saknar honom som mest.

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Kerstin sa...

Åh, den vill jag se :)

30 maj 2007 15:57:00  
Blogger Bigger Hugs sa...

I'm afraid I don't speak Swedish, but thanks for stopping by my site :)

For the button in the sidebar, you need to change the square brakets [] for angular ones <>

((HUGS))

30 maj 2007 16:58:00  
Blogger Mill sa...

Och jag som inte gillar de där filmerna. Jag har försökt, men kan inte...

30 maj 2007 17:24:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jag såg nästan hela ettan. Vill minnas mig att jag somnade ... Men kanske får se om den och sedan se resterande två....

För en regnig sommardag kanske :-)

30 maj 2007 17:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Infann mig också i biomörkret så fort 3:an hade premiär =) och Jack Sparrow är bara fööör adorable ju! Jag hoppas verkligen på ännu en film (även om filmkritikerna dissar filmerna =))

30 maj 2007 19:24:00  
Blogger Paks sa...

Så du såg klippet som är direkt efter eftertexterna? Såg den i onsdags, tyckte den var okej, men jag vet inte, den var lite lång. Johnny var bäst som alltid, men nja. varken Keira eller Orlando var så där... Jag gillade Geoffrey Rush o Bill Nighy efter johnny!

3 juni 2007 12:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->