ETIKETTER

torsdag, maj 24, 2007

En gyllene klänning, tack!

Hej alla! Har fullt upp med uppsatsen, vi sitter fortfarande kvar på skolan just nu och skriver. Tänkte bara passa på att nämna att jag verkligen har fastnat för den här klänningen. Modellen är riktigt läcker och färgen likaså. Det jag är lite tveksam för är själva materialet som är i brokad. Vad tycker ni? Hjälp!
Update: Klänningen hittar ni här.

English: I really like this dress, but I'm not so sure about the fabric, what do you think?

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

åh, jag tycker den var jätte fin!

24 maj 2007 19:13:00  
Blogger Sabine sa...

Jag tycker att den är skitsnygg! Passar perfekt om man är lite solbränd tror jag!

24 maj 2007 19:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Den är underbar!

24 maj 2007 19:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Super fin! vad är det för märke? kunde inte hitta den via din länk:(

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

24 maj 2007 19:52:00  
Blogger Hanna sa...

Underbart söt modell och färg som du säger, men jag vippar nog över åt nej-hållet när det gäller tyget. Brokad kan vara snyggt, eller så kan det påminna för mycket om en gammal soffa. Men -smaken är som baken :)

24 maj 2007 19:59:00  
Blogger Puman sa...

Den är fin men inget som sticker ut.

Kramisar

24 maj 2007 22:36:00  
Anonymous Anonym sa...

härlig blogg du har . hittade dej hos Sneki. skän brud är hon! fin klänning btw ;P haha. ha en bra helg

24 maj 2007 23:32:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Den är fin men jag tror att jag hade haft få tillfällen att använda den på... men jag kan vara lite mesig med sådant. Att "verkligen" klä upp mig så att säga... men absolut fin om man har tillfällen att använda den...

26 maj 2007 13:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->