ETIKETTER

måndag, april 30, 2007

Topp eller Flopp - Eva Longoria

Topp 59 %
Flopp 41 %
Totalt antal röster: 111

Det blev en ganska jämn omröstning denna gången. Jag själv röstade på Topp. Evas klänning är både söt och snygg. Skorna passar perfekt med armbanden och de glänsande ränderna i klänningen. Handväskan är snygg, men jag skulle nog skippat den till denna outfit. Vad säger du? Glöm inte att rösta på nya Top eller Flopp!

English: This time I voted Top. I like Evas dress! The shoes are fab and they also match her bracelets. Her bag is nice, but on the other hand I wouldn't wear it to this outfit. What do you think? Don't forget to vote this week again!


Etiketter:

4 Comments:

Blogger Ivana sa...

Eva får alltid en tia av mig, alltid :)

1 maj 2007 00:18:00  
Blogger Mill sa...

Jag tycker att hon är snygg!

1 maj 2007 06:16:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: Ja, hon brukar ha snygg stil =)

Mill: Håller med!!

1 maj 2007 18:16:00  
Blogger Sabine sa...

Jag vet inte men det var något med detta jag inte gillade så jag röstade flopp.

2 maj 2007 11:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->