ETIKETTER

onsdag, april 04, 2007

Svidish shokletbals

Igår kväll hade jag världens största chokladsug och bakade därför mumsiga chokladbollar som jag avnjöt till serien House. Shit vilket resultat det blev! Blev så impad av mig själv att jag bara måste dela med mig av enkla receptet. Tar mellan 5 - 10 minuter att fixa.
Rör ihop:
120g margarin
1 dl socker
3 dl havregryn
1 msk vaniljsocker
3 msk kakao
1-1,5 msk vatten
1 dl kokos
Forma sedan roliga figurer och rulla runt dem i kokos. MY GOSH SÅ GOTT!
English: Last night I made swedish (?) chocolateballs (haha sounds funny). Here is the recipe! Mix: 120g margarine, 1 decilitre sugar, 3 dl porridge oats, 1 tablespoon vanilla, 3 tablespoons cacao, 1-1,5 tablespoons water. Mix this up and then make small balls of the mixture. Roll them around in stripes of coconut. YUMMY!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Mm! Måste jag testa någon dag, mums! (:

Om jag inte misstar mig så har du skrivit havregrynsgröt på översättningen.. tror jag (: Hihi ;b

4 apr. 2007 23:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Beth: det tycker jag du ska :D haha jag kollade upp det och översättningen blir gröt-havre, för de har inget od för havregryn... hihi. annars kan man skriva oats grain oxå.

4 apr. 2007 23:43:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->