ETIKETTER

onsdag, april 11, 2007

Onsdag med Grey's!

Oj vilken lång dag jag har haft idag. 10-15 var jag i skolan. Nu med facit i hand så inser jag att jag kunde stannat kvar i Uppsala ett par dagar till... onödiga lektioner tyvärr =/ Efter skolan tränade jag lite på gymmet och innan dess passade jag på att byta till mig dessa skönheter. De finns hos Din Sko och jag känner att jag vill tacka chefen där för att hon var så schysste som lät mig byta ett par skor jag köpt tidigade (ej använt dem) mot dessa. TACK! Ska snart gå till syrran för att kolla på ännu ett avsnitt av Grey's Anatomy, som jag dock redan har sett, för jag ligger före alla andra hihi :D Är det något ni undrar över när det gäller handlingen så är det bara att fråga ;) Vad ska ni göra ikväll?
English: I bought these shoes today from Din Sko. Tonight I'm watching Grey's Anatomy, what are you up to?

Etiketter:

13 Comments:

Blogger Stina sa...

Tack, snälla!

De där skorna kan du skicka till mig. Kram Stina

11 apr. 2007 20:22:00  
Anonymous Anonym sa...

NU blir jag lättad! När du sa att det var onödiga lektioner... var ju inte där idag. Snygga skor hörru! =) puss!

11 apr. 2007 20:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Stina: hihi sjävklart, ge mig adressen bara haha ;)

Melissa: omg dagens lektion...finner inga ord.. eller jo: ONÖDIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!! herregud säger jag bara, du missa INGET! hih tack gullet pusssssss

11 apr. 2007 20:38:00  
Anonymous Anonym sa...

tjusiga skor :D

11 apr. 2007 21:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Snygga skor!

11 apr. 2007 21:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Snygga skor.. Jag hade ju tänkt mig och göra det alla andra tjejer gör på onsdagar(hihi tror jag att de gör) kolla på topmodel, men nu e de ju inte kul längre, jag råka se en bild på vinnaren och Tyra här om dagen, attnas jag som ville ha nåt o se på TV och inte ligga före på alla serier o prog som finns;) De kan ju finnas en viss charm me det oxå, ja ja så de blir väl glass och internet(lustgården e jag inte så sugen på alltså, vet inte vad jag tycker om de alltså), Oj, va mkt jag skrev, Sorry, tar mkt plats :)

11 apr. 2007 21:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Fina skor tycker FinaM!
Själv har jag sett Grey och jag blir så irriterad över att hon valde bort Finn... Derek är ju bara en skitstövle verkar det som.

11 apr. 2007 22:08:00  
Blogger Mie sa...

Kanonsnygga skor! Nej nej tänker inte fråga dig om Greys men måste erkänna att jag gick in på den amerikanska hemsidan o tjuvkikade när Burke blev skjuten;-)
Kram

11 apr. 2007 22:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lejla och DonnaSandra: Tack :D

Fiddi: Det är ingen fara alls, jag gillar när jag får långa kommentarer ;) Ne lustgården lockar inte alls =/ Jag har inte följt TopModel denna säsong, har jag missat ngt? Känns lite som att varje säsong e likadan...

FinaM: Tack ska hon ha :D Ja han var verkligen dum i slutet när han bara klev ur hissen sådär! Ush!

Mie: Tack så mkt :D haha okej ksa inte avslöja ngt :D men en sak kan jag lova, denna säsong blir bara bättre och bättre :D Kram på dig

11 apr. 2007 23:12:00  
Blogger Mill sa...

Missade Grey's, men det gjorde inte så mycket... Finfina skor där!

12 apr. 2007 02:06:00  
Anonymous Anonym sa...

dom var jätte fina :)

12 apr. 2007 02:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag kollade också på Grey's Anatomy, såklart!

12 apr. 2007 07:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Tack så mkt :D Nej den går väl på repris oxå?

Andréa: Tack ska du ha :D

Beth: Bra där, världens bästa ;)

12 apr. 2007 10:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->