ETIKETTER

torsdag, april 12, 2007

MODEttE

Nej, jag var inte bjuden. Borde jag ha blivit det? Haha.. drömma går ju faktiskt... Däremot fick jag tidningen hemskickad gratis av dem och jag tänkte säga vad jag tycker om den... Har inte hunnit läsa den dock, bara bläddra igenom den. Frågan är varför? Jag kan bara komma på två orsaker. Antingen har jag haft mkt att göra och har därför inte hunnit, eller så beror det på att tidningen inte fångarmitt intresse? Hmm... det är nog en blandning. Jag gillar tidningen, men när jag bläddrar igenom den så är första intrycket att den är kall. Inte så färgglad och det är det som skiljer sig (när det gäller utseende) från andra modetidningar... men innehållet däremot är riktigt bra. De lyckas med att sticka ut genom att engageraläsaren och ge läsaren chansen att påverka. Tummen upp!
English: No, I didn't get invited to the Modette release party, but I got their new magazine for free. I like it. This magazine may be a little bit "cold" when it comes to the colours, but I think that the contents are really good and personal and therefore the readers can recognize their selves better.

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag gillar faktiskt framsidan. Innehållet vet jag faktiskt inget om =/ haha...

12 apr. 2007 14:25:00  
Blogger Kerstin sa...

Så himla trist att du inte var bjuden...

12 apr. 2007 16:51:00  
Blogger Mill sa...

Har inte hunnit läsa ännu, men ska defintivt göra det ikväll! Synd att du inte var där!

12 apr. 2007 17:04:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Framsidan e fräsch och snygg ;)

Kerstin: Ja verkligen, ville gå :(

Mill: Ja gör det :) Mmm ville oxå vara där...

12 apr. 2007 20:25:00  
Blogger Mie sa...

Det är kul att det händer lite nytt o dyker upp nya tidningar men det måste vara svårt att konkurrera i den djungeln!

Det finns ju så många eminenta modesidor på nätet som är alldeles gratis dessutom;-)

Jag ska i a f köpa tidningen o se vad jag tycker. Eleonore brukar ju skriva bra!
Kram

13 apr. 2007 09:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Framsidan är himla fin! Insidan har jag inte riktigt fått grepp om ännu, ska ta och läsa igenom den rejält snart. Vad trist att du inte blev bjuden. Själv blev jag bjuden i sista sekunden;) Kram. Trevlig helg!

13 apr. 2007 10:01:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mie: Precis, du har helt rätt. Men vad jag tycker de har lyckats med är att sticka ut, för det gör de verkligen. Tidningen skiljer sig från vanliga modetidningar som e fyllda med massa kändisar.

Fröken Sötsur: Åh lucky you :D Hoppas du hade kul, fast det tror jag nog du hade hihi. Puss!

13 apr. 2007 10:32:00  
Blogger Tillvaron sa...

Vad trist att man inte fick chansen att träffa dig ;( Själv halkade jag ju in på ett bananskal...

13 apr. 2007 17:45:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tillvaron: Ja, en annan gång kanske :) Jag är suuuperglad för din skull, kul att du fick gå :D

13 apr. 2007 18:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->