ETIKETTER

onsdag, april 04, 2007

Mera lack tack!

Idag är det lillördag och det betyder fest för de flesta. Men inte för min del. Jag är sjuk som vanligt... Inte för att jag skulle gått ut ändå haha. Ska stanna hemma och kolla på Grey's Anatomy! Lady ska i alla fall gå ut och ska ha på sig detta.
- Lipfusion Lip Plump, Blush
- Svart nagellack, Chanel
- Svarta lacksandaletter, Jimmy Choo
- Glansig paljettklänning, Wet seal
- Handväska med nitar, Miu Miu
Vad ska du hitta på ikväll?

English: Tonight it's partynight for most of you and also for Lady. This is what she's wearing: Lipfusion Lip Plump, Blush. Black nailpolish from Chanel. Sandals from Jimmy Choo. Dress, Wet seal. Clutch from Miu Miu. What are you up to tonight?

Etiketter:

12 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Om det ändå vore så väl, en tradition som inte riktigt hålls i Stockholm dock.. Where´s the party? Superfint collage!!! Vad du är duktig ;-D

4 apr. 2007 20:26:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mjuk: Är det sant? Det hade jag ingen aning om.. här i de lite indre städerna festar studenterna för fullt på onsdagarna =) Haha tack så mkt, kul att du uppskattar dem :D

4 apr. 2007 20:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Niiiiiiiiice kollage duuuu! =)

4 apr. 2007 20:50:00  
Blogger Kerstin sa...

Åh, vilket snyggt kollage - vad du är duktig. PUSS.

4 apr. 2007 21:06:00  
Blogger Stila sa...

Superläcker klänning!

Osis att det inte var nån Grey´s idag!

I Lund är är det fest tis-lör, men jag skulle nog vilja påstå att torsdag är den stora festdagen mitt i veckan här!

4 apr. 2007 21:09:00  
Anonymous Anonym sa...

Den svarta klänningen var mycket snygg!

4 apr. 2007 21:34:00  
Blogger Ivana sa...

Det där lacket från Chanel måste jag bara ha!

4 apr. 2007 21:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: tack så mkt :D

Kerstin: hihi tusen tack puss puss

Stila: Ja det var ju hockey istället - bu! haha ere sant? fast lund är ju en va studentstädrena i sverige så det förstår jag. uppsala är oxå sådär...

DK: jaa vill ha :D

Ivana: jag oxå! det är så läckert!

4 apr. 2007 22:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag hade också tänkt kolla på grey's men så var det hockey :S men det löste sig ändå ;)

4 apr. 2007 22:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Felicia: nej de visade ju inte Grey's =/ skönt att de löäste sig iaf :)

4 apr. 2007 23:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja, mer lack åt folket!

5 apr. 2007 10:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sassy: yeeeah haha!

5 apr. 2007 15:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->