ETIKETTER

fredag, april 13, 2007

Kylie Minogue för H&M

Äntligen!!! Nu är bilderna på Kylie här. Hon visar upp badkollektionen och shit va hon är snygg! Jag tycker det är helt underbart att se henne må så här bra efter att ha varit cancersjuk. Även om bilderna är lite retuscherade så förlåter jag dem för man bli så himlans glad av att bara se henne så lycklig. Hon lyfter verkligen upp hela kollektionen, woohoo för Kylie!

English:
Finally! The pics of Kylie are fab! I'm glad to see that she's happy and she is really beautiful on the pics!
Foto: Sölve Sundsbo

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger Mill sa...

Jag ser nog en och annan grej jag kan tänka mig där :)

13 apr. 2007 19:57:00  
Blogger Cajsa sa...

Usch, jag gillar inte alls bilderna, dels för att de är väldigt retuscherade, dels för att retuscheringen gjorts på en redan jävligt plastikopererad kropp. Nä, HM, jag tänker fan inte stötta ett sånt här hemskt kvinnoideal!

13 apr. 2007 20:08:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Jag oxå :D

Cajsa: förstår att du känner så! Men kollar man idag på reklambilder så är alllltretucherat..går inte att hitta ngt sdom inte är det..tyvärr!

13 apr. 2007 20:13:00  
Blogger Cajsa sa...

Hej igen! Jo, tyvärr är ju allt i princip retuscherat, men om man kollar på den här fotoserien är det ovanligt osofistikerat gjort, iaf i mina ögon.

13 apr. 2007 20:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag bara älskar de här bilderna jag med! Blev superglad på jobbet när jag satt o bläddrade i en av kvällstidningarna och såg dem. Ska nog ha en av bikinisarna och så går ju lite av intäkterna till välgörenhet!!!

14 apr. 2007 11:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anette Visstblir man superglad :D Är det sant, går intäckterna till välgörenhet? Det visste jagfaktiskt inte, men de e ju riktigt bra, kommer förmodligen oxå köpa en bikini där ifrån ;)

14 apr. 2007 11:10:00  
Blogger elin arvidsson sa...

vilka fräscha bilder dem tagit till det sammarbetet! like that

16 apr. 2007 15:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elin: ja visst är dom superfräscha! :D

16 apr. 2007 19:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->