ETIKETTER

onsdag, april 04, 2007

Klipp it

Nej det visades inget Grey's avsnitt ikväll pga hockeyn - bu! Kollade på Lost istället, har missat så mkt av den serien så man fattar ju inget. Iofs så tror jag inte man fattar så mkt även om man följer den haha.
Imorgon har jag tid hos min frisör. Ska toppa håret - tror jag. Vi får väl se hur det slutar, brukar alltid klippa mer än vad jag tänkt, men blir nog en toppning I think. Uppklippt fram men inte lika mkt där bak, känns inte så inne med massa uppklippt baktill. Bilder kommer säkert imorgon.
På fredag åker jag och familjen till Uppsala. Ska fira påsken hos brorsan och hans fru i deras nya lägenhet. Ska bli skönt att komma från Jönköping ett tag och få shoppa lite i Uppsala.

English:
Tomorrow morning I'm going to the barber. I think I will post some pictures of the result. On friday I'm off to Uppsala to spend some time at my brother's place during easter.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Ingrid sa...

Fy vad man kände sig snuvad på konfekten igårkväll. Väntade ivrigt på Grey's och vad visas istället - jäkla dräggig hockey! Grr!

5 apr. 2007 09:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ingrid: Ja ellerhur!!! Hade totalt missat att de itne skulle sända avsnittet igår... blä!

5 apr. 2007 10:22:00  
Blogger Mill sa...

Låter härligt med frisören och en tripp till Uppsala. Ha en underbar påsk!

5 apr. 2007 13:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Ja jag är jättenöjd medresultatet! :) tack detsamma gumman glad påsk!

5 apr. 2007 14:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->