ETIKETTER

fredag, april 20, 2007

Kan du ge mig bra boktips?

Hej alla finfina läsare! Jag behöver er hjälp. Jag är sugen på att läsa en bra skönlitterär bok som gärna får handla om glamour, lyx, shopping, kärlek och liknande. Jag har ju stött på ett par men är inte så insatt om jag ska vara ärlig. Jag skulle vilja ha råd från dig om bra böcker inom de kategorierna... Skulle verkligen uppskatta om ni orkade lämna en kommentar med boktips och några rader om vad boken handlar om?
Bok jag är lite nyfiken på:
How to walk in high heels - Camilla Morton
Någon som vet ngt om denna bok?

English: I would like to start reading some novels about glamour, fashion, fame, love and stuff like that. Do you have any good tips? Please leave a comment and tell me a little about the book you want to tip me.
Foto: Länk

Etiketter:

9 Comments:

Blogger Ingrid sa...

Om du hade utlyst efterfrågan på böcker med varningsstämpel på hade jag kunnat bidra med några tips.
Men nu var inte fallet så ;)

Jag syftade på den hemska Gossip Girl-serien.

Ha en härlig helg!

20 apr. 2007 20:49:00  
Blogger Kerstin sa...

Har du läst Bergdorfblondinerna?

20 apr. 2007 22:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ingrid: Den serien stötte jag på innan, inget o ha alltså?? Ha de gott! =D

Kerstin: Nej, vad handlar den om??

21 apr. 2007 00:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack för tipset ang sidan, riktigt bra! :)
Böcker som är grymt bra är shopoholic-serien, helst på engelska :)
ha en trevlig helg, kram!

21 apr. 2007 08:37:00  
Blogger Tillvaron sa...

För tillfället ligger Bergdorfblondinerna och väntar på mig i bokhyllan, eftersom jag har hört att den ska vara bra inom genren. I motsats till Annika tycker jag inte alls att Shopoholic-serien är värd sin tid, helt klart överskattad.

21 apr. 2007 09:01:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas du får många bra förslag. Har tyvärr inget själv att komma med. kram :-)

21 apr. 2007 12:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annika: Ingen fara alls, ha de så bra nu!! Tack för tipset ;)kramar!

Tillvaron: Tack för tipset, ska tänka på dina ord nä'r jag väljer bok! :)

Miss Upsey Daisy: tack sötaste du :D Kram på dig!

21 apr. 2007 14:01:00  
Anonymous Anonym sa...

hm. Jag har den boken hemma och har läst större delen av den, men det är ingen bok du ligger och sträckläser så. Det är en vägledande bok, underhållanden, där det är olika rubriker om allt med början How to...
Men absolut en bok jag rekomenderar, kul att ha och titta i.

21 apr. 2007 21:37:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Jaha, det visste jag inte... men den låterintressant ändå :D Ska nog önska mig den;) Tack så mkt för hjälpen!

22 apr. 2007 15:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->