ETIKETTER

fredag, april 27, 2007

Idag har det shoppats!

Idag blev det en hel del shopping, har bland annat köpt 4 pocket böcker. Tack allihopa för tipsen jag fick, dessa blev det tillslut: Lovligt byte - Janet Evanovich, Stjärnfabriken - Naylor & Hare, En shopaholics bekännelser - Sophie Kinsella och slutligen Bergdorfblondiner - Plum Sykes. Stort tack till Sara i klassen som tipsa om Janet Evanovich, boken verkar riktigt spännande! Ser även fram emot Bergdorfblondiner! Det blev inte bara böcker, jag inhandlade även världens bästa Rosebud med jordgubbssmak (ja, det blir nog smak istället för doft, slickar ju bort det hela tiden haha) för läpparna. Köpte dessutom en scarf i rosa & blått...

Imorgon ska jag på bröllop och har därför köpt en klänning som jag kanske visar senare i helgen. Ikväll blir det lite spabehandlingar och sedan ska jag och syrran hem till D & D till vår traditionella fredagskväll med film hihi. Vad ska ni göra ikväll?
English: Today I bought 4 book, Rosebud - Strawberry, a scarf and also a dress for the wedding tomorrow. Tonight I'm off to some friends to have our traditional movienight. What are you up to?

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hoppa studsmatta, dricka vin och pussas...:-) Ha en trevlig kväll!

27 apr. 2007 19:31:00  
Blogger Mill sa...

Har också köpt en massa böcker! Dessvärre har jag inte tid att läsa dem än. Måste plugga! Ha det riktigt trevligt i helgen. Du är säkert dundersnygg i klänningen.

28 apr. 2007 09:52:00  
Blogger sensitive sa...

Vilken supersnygg scarf du lagt vantarna på!

28 apr. 2007 09:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Den sjale är så fiiin! =)

28 apr. 2007 13:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Tror du kommer gilla shopoholic-boken, jag blir visserligen himla frustrerad på henne eftersom hon slösar så otroligt mycket, men det är väl därför hon är en shopoholic? ;)
Jag läste den då hon gifter sig och den följande då hon är på smekmånad, du får läsa dem om du gillar den första!

28 apr. 2007 13:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Härligt med rosa på böcker. Chiclitt när det är som bäst!

29 apr. 2007 19:31:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->