ETIKETTER

fredag, april 20, 2007

Fredag

Det var länge sedan jag bjöd på en dagens, därför blir det en sen sådan nu. Idag var det en väldigt blåsig dag i Jönköping, så min vinterjacka är tillbaka. När jag vaknade imorse frös jag väldigt mkt, och därav en bekväm och mysig outfit idag :)

- Grön topp, Gina Tricot
- Real Madrid fotbollsjacka, Adidas
- Halsband, Assyriska flaggan (klicka för att se)
- Stuprörs jeans, H&M
- Stam Bag, Marc Jacobs (hihihi)
- Sneakers, Nike (klicka för att se)
- Jacka, Vero Moda

English:
It sure was a long time ago I published any outfit of mine, so here you are, todays outfit.

Etiketter:

10 Comments:

Anonymous Anonym sa...

åå jag gillar ditt halsband! :)

20 apr. 2007 19:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Finfina dagens! Kul med en med och en utan jacka! Ha en toppenhelg!!!

20 apr. 2007 19:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dalida: hihi tack gullet!

Mjuk: Tack så mkt söta du :D Hoppas du får en underbar helg! Kram på dig!

20 apr. 2007 19:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har också den jackan från Vero Moda men jag var så stark att jag drog sönder dragkedjan... :-)

20 apr. 2007 21:24:00  
Blogger Smartasmia sa...

Jättefint! Och vilken sötnos-Maria där:-) Det var rackans så kallt i Sthlm i morse också.... Tjipp

20 apr. 2007 22:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

FinaM: Vetu, det gjorde jag med redan efter några dagar, så jag reklamerade den o fick en ny =)

Smartasmia: Oh tack så mkt gullet :D Ja de va ruggit kallt imorse!!!

21 apr. 2007 00:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Snyggt! Ja, Vättern kyler! Gillar den gröna nyansen på tröjan...:)

21 apr. 2007 08:05:00  
Blogger Mill sa...

Du är riktigt snygg!

21 apr. 2007 11:08:00  
Blogger Keers. sa...

Åh, fin outfit! :) Jag blev sugen på jackan från adidas..

21 apr. 2007 11:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mia: Ja verkligen, blåser för fullt! Tack ska du ha :D

Mill: Åh tack det samma ;)

Keers.: Tack så mkt! Ja, jag älskar den, jätte bekväm dessutom! :D

21 apr. 2007 14:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->