ETIKETTER

lördag, mars 17, 2007

Vilken vårtrend gillar du inte?

Turbanen: 29 %
Neonfärgat: 33 %
70-tal: 12 %
Minimalism: 12 %
Gillar alla: 13%

Totalt antal röster: 75

Att neonfärgat skulle vinna, eller rättare sagt förlora kommer inte som en chock. Jag trodde det skulle stå mellan neonfärgatoch turbanen. Har faktiskt inte sett någon gå runt i turban... Jag själv tycler neonfärgat är helt ok i små mängder, som exempelvis på naglarna, jag har väldigt svårt att se mig själv i en neongul klänning... eller vad säger ni?

Glöm inte rösta på den nya frågan!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Isabelle sa...

neon känns så 90-tal, och det är inget som jag vill se nu. uuh, det bara sticker i ögonen på mig. det där med turban anser jag vara lite lustigt också. men men, smaken är som baken...

17 mars 2007 21:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Isabelle: mm jag håller med i allt du skrev... neon o turban e nog inget för mig...

17 mars 2007 23:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->