ETIKETTER

måndag, mars 26, 2007

Topp eller Flopp - Carmen Electra

Topp: 79 %
Flopp: 21 %
Totalt antal röster: 173

Förra veckans Topp eller Flopp rörde Carmen Electras klädsel. Majoriteten röstade på Topp, men jag måste erkänna att jag inte är hundra procent nöjd med hennes klädsel. Den lilla jackan är söt, men jag skulle skippat den till denna outfit och bytt ut stövlarna till ett par pumps, eller vad säger du? Glöm inte att rösta på nya kändisoutfiten!

English: 79 % of you readers voted that Carmen Electras outfit were good. 21 % voted against. If I were her, I would skip the boots and wear pumps and also I'll skip the cute little jacket for this outfit.
Don't forget to vote for the new celebrity outfit! Topp (good) or Flopp (bad)?

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hon är otroligt vacker i dessa kläder tycker jag! :)

26 mars 2007 14:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sweetheart: ja visst är hon vacker carmen :)

26 mars 2007 14:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag håller med om skorna, ett par pumps hade jort det hela mycket finare

26 mars 2007 20:22:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tesan: Ellerhur! De känns lite vinter medan outfiten känns vår/sommar...

27 mars 2007 00:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle nog också valt ett par andra skor till, men annars var hon jättesöt i sit outfit :)

27 mars 2007 02:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->