ETIKETTER

torsdag, mars 22, 2007

Dagens shopping och besvikelse

Nu är jag tillbaka efter en lång runda på stan. Letade ihjäl mig efter en snygg plånbok i äkta skinn och jag hittade en som jag la undan till imorgon, ska nog köpa den. Jag måste säga det att jag är riktigt besviken på Madonnakläderna hos H&M. Blev inte alls imponerad. Dessutom va de dyra och jag har inte riktigt fattat det där, H&M är känt för att sälja kläder till budgetpris och att de sammarbetar med designers och kändisar är ju för att man ska kunna köpa deras kläder oxå, så går de och höjer priserna. Plaggen var inte värda priset, jag menar, det är ju fortfarande H&M-material... Men men... köpte ett par jätte enkla och bekväma ballerinaskor från Din Sko för ett mkt bra pris. De är verkligen super bekväma, jätte mjukt underlag för foten. Rekomenderar dem varmt! Fyndade även några armband hos Kappahl, valde 3, fick betala för 2! Wooho! Har någon av er varit och kollat på Madonna kläderna? Åsikter?

English: I went to H&M and got really disappointed of Madonna’s Collection. They were not that nice and also the price was higher then regular H&M clothes, but still, the material was the same... weird! Well, well, I bought a pair of (very!) comfortable shoes and some nice bracelets on sale!

Etiketter:

14 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag är också besviken och kläderna är faktiskt fööör dyra för att vara H&M jag hade förväntat mig mycket mer...:/ älskar bloggen:)

22 mars 2007 20:44:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

G: Mmmm sämsta kläderna =/ Trenchen va helt kass! Tack så mkt :D

22 mars 2007 20:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Låter som en lyckad shoppingrunda!
Men jag håller med om att Madonnas kollektion var en besvikelse..

22 mars 2007 20:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Patricia: Ja då, väldigt nöjd med shoppingen =) Ja, ellerhur! Snacka om överskattat...

22 mars 2007 20:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Så snyggt!
Bra pris på allt också =)

22 mars 2007 21:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tesan: jaa verklgen bra pris, 3 armband för 30! love them!

22 mars 2007 21:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Armbanden är ju supersnygga!
Man kanske skulle ta sig en sväng förbi KappAhl.. :)

22 mars 2007 22:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Karin: Det tycker jag absolut att du ska! :D

22 mars 2007 22:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilka kap! armbanden är riktigt snygga och skorna oxå!! /julia

22 mars 2007 22:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Julia: tack, jag är supernöjd!!

22 mars 2007 23:40:00  
Blogger Tillvaron sa...

Hittade ett par liknande ballerinas till en billig peng på Indiska, vilka jag använder flitigt. Till allt faktiskt. Ska vi kora den svarta ballerinan till universalskon? Förresten, vad hade man kunnat vänta sig av Madonna egentligen? Förra kollektionen var ju minst lika tråkig...

23 mars 2007 09:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Länkar till dig i en artikel idag, apropå bloggvärldens mottagande av Madonnas kollektion. Tänkte att du kanske vill veta det. Håll utkik efter artikeln på Läsarbladet!

23 mars 2007 10:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Var också på Din sko igår och köpte svarta ballerina... Gillar också armbanden och billigt!

23 mars 2007 10:37:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tillvaron: Hahaha ja det tycker jag absolut! Jag vet nog vilka du menar, dom är blanka va? tittade på dom oxå, superfina!! Mmm det har du faktiskt rätt i, jag var bara så sugen på trenchen och siht vilken besvikelse! =/

Lotta Holmström: Hej! Va roligt, det ska jag absolut göra! :)

FinaM: Visst är dom super bekväma :D Tack så mkt, dom var ju superbilliga dom också! :)

23 mars 2007 13:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->