ETIKETTER

lördag, mars 24, 2007

Test: Clarins rengöring

Produkt: Gentle Foaming Cleanser - dry or sensitive skin
Volym: 125 ml
Produkten är till för att rengöra ansiktet från make-up och eftersom jag har känslig hy är produkten anpassad för detta. Jag måste erkänna att den inte rengjort särskilt bra. Detta kan dock bero på att jag använder make-up från bl.a. Kanebo och rengöringsprodukter fungerar allra bäst på make-up med samma märke. Även om den inte rengjort ansiktet från sminket, så har hyn mått bra i alla fall. Den har nästan fungerat som en fuktkräm för ansiktet, rengöringen är trots allt väldigt mjuk och känns faktiskt lite som en ansiktskräm.Produkt: Instant Eye Make-Up Remover - Heavy Make-Up Sensitve Eyes
Volym: 125 ml
Jag är riktigt besviken på denna produkt. Min mascara kommer från bl.a Maybeline och YSL och denna produkt från Clarins har itne fungerat så bra som jag trott. Betalar man mkt för rengöring förväntar man sig att den ska fungera bra också. Det är konstigt egentligen, eftersom jag hört så mkt gott om märket. Är inte alls nöjd.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

får du betalt för att ha annonser på sidan? :D

24 mars 2007 18:02:00  
Blogger Mill sa...

Jag har provat allt möjligt, men det enda som fungerar på mig är Cliniques produkter. Jag är budgetmänniska i vanliga fall, men där får det kosta vad det vill!

24 mars 2007 21:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Har oxå hört att Clinique är bra och jag tror faktiskt att jag ska investera i rengöring från det märket efter att Clarins tagit slut helt. . .

24 mars 2007 22:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har aldrig varit nöjd heller när jag testat Clarins ansiktsprodukter - förutom Beauty Flash Balm. Min teori är att de är bättre på kroppsvård. Deras Firming-krämer är faktiskt grymt bra!

28 mars 2007 14:38:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

En bitter blondins blogg: Ja tyvärrverkar det så =/ Hmm ska kolla in dne, tack för tipset :)

28 mars 2007 14:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->