ETIKETTER

måndag, mars 26, 2007

Summerlovin happend so fast cara mia

Så var det måndag. Jag vet att jag inte bloggat lika mkt som jag brukar göra, men det beror på att jag varit sjuk hela helgen. Har mått apa och först igår kväll mådde jag någorlunda bättre. Idag mår jag dock bra men ska vila hela dagen för återhämtning. Känns skönt att solen skiner idag efter gårdagens blåsväder och dimma i Jönköping. Ska nog sätta mig i trädgården och läsa en bok, vill få frisk luft, hela helgen har jag vart hemma... Tycker nästan synd om mig själv haha. Äsh, hoppas på nya tag imorgon!Ps! Måns Zelmerlövs Cara mia-video är klockren. Se den här. Har knappt följt melodifestivalen, men när jag såg videon blir jag smått kär i honom haha... Gick så långt att vi ska boka biljetter till Greaseföreställningen när de kommer till Jönköping.
Foto: Grease Musical

English: I've been ill this weekend and therefore I haven't been able to write so much here as I wanted. Check out the video of Måns Zelmerlöv, it's really good according to me :) I think I'm also gonna go se the Grease Musical with Måns when the tour comes to Jönköping.

Etiketter: ,

18 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag blev lite kär i honom redan under Melodifestivalen...:-)

26 mars 2007 16:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

FinaM: Såg hans framträdande på youtube och tro mig ja förstår dig;)

26 mars 2007 17:12:00  
Blogger Mill sa...

Skönt att du mår bättre. Aldrig roligt att må dåligt.

26 mars 2007 17:16:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: skönt att vara på bättringsvägen! :)

26 mars 2007 17:53:00  
Blogger Tillvaron sa...

Mums-mums gör sannerligen skäl för namnet.. Haha.

26 mars 2007 18:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Håller med om att videon är riktigt bra. han ser fräsch ut i den :)

26 mars 2007 21:01:00  
Anonymous Anonym sa...

haha du har rätt, man blev nästan lite kär :O

26 mars 2007 21:18:00  
Blogger Ivana sa...

Jag avskydde Måns innan melodifestivalen men nu ääälskar jag Cara mia! :)

26 mars 2007 22:07:00  
Blogger Sara sa...

åh vad kul! jag skulle också vilja se grease med MÅNS!

26 mars 2007 23:09:00  
Anonymous Anonym sa...

Är du också kär i Måns? ;) Ha ha..grease ska ju var grym med honom som Danny så det blir säkert ett trevligt minne! :)

26 mars 2007 23:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tillvaron: Hahaha mums mums! ;)

Lalisen: Ellerhur!! :)

Lisette: Haha aa, jag vill vara tjejen som dansar med honom... haha!

Ivana: Ahh jag har knappt följt honom, men när jag såg videon blev låten bättre och nu är jag hooked! :D

Sara: Jaa jag älskar ju Grease så jag är jäte nyfiken på hur denna versionen blir... Man är ju van vid de engelska sångerna...

Hanna: Jaaa hahahar väl blivit lite småttkär i killen! Jag hoppas verkligen det, ska ta massvis med kort för att bevara minnet hihi :)

27 mars 2007 00:07:00  
Anonymous Anonym sa...

okej haha:):P

27 mars 2007 07:38:00  
Anonymous Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ hoppas du mår bättre nu!!!! *kram*

27 mars 2007 10:19:00  
Blogger Ivana sa...

Du får skriva en recension efter Grease så man får höra hur bra det var :)

27 mars 2007 13:18:00  
Blogger Mie sa...

Åh hjälp vad kul! Grease går nog aldrig ur tiden! Såg filmen på bio när jag var 12 år så här snackar vi nostalgitripp;-)
Ha det bra i vårsolen!

27 mars 2007 14:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elizabet: :)

Sandiebelle: aaah då mkkkt mkt bättre hihi :D kram på rej!

Ivana: Jaa absolut!

Mie: ellerhur, man kan se den hur många ggr som helst utan att tröttna haha! tack ska du ha, hade gott!! :D

27 mars 2007 18:55:00  
Blogger Stila sa...

Haha, videon tycker jag är ett riktigt amatör-arbete, men musikalen ska jag se på lördag! :)

27 mars 2007 22:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Stila: haha de e inte videons kvalite ja beundrar, snarare hans "roll" i den hihi... ere sant, shit va kul, längtar själv!

27 mars 2007 23:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->