ETIKETTER

fredag, mars 16, 2007

McDreamy har fått McMinis

För ett tag sedan bloggade jag om att Patrick "McDreamy" Dempsey från Grey's Anatomy och hans fru Jillian hade fått två tvillingsöner. Här kommer lite bilder på dem, Sullivan och Darby. Är han inte helt underbart snygg?! Ja, Patrick alltså... haha! I en intervju säger han att sedan tvillingsönerna kom till världen, har han spenderat "some quality time" med hans 5-åriga dotter Talula så att hon inte ska känna sig utanför, hur gulligt e inte det! De brukar dessutom titta på The Sound of Music - min favorit film hihi - medan pojkarna, som han själv säger: Wake up, cry, eat, poop and sleep. Välkommna till världen McMinis!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ÄNTLIGEN har jag gjort utmaningen ;) Jag e seg sorry för det =) PUSS Å KRAM

16 mars 2007 14:48:00  
Blogger Kerstin sa...

Men sååå sööööta :)

16 mars 2007 14:57:00  
Blogger Mill sa...

Härligt med smått och de barnen har verkligen en snygg pappa!

16 mars 2007 15:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Du är utmand, kolla min blogg

16 mars 2007 20:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Komentaren ova var drån mig

16 mars 2007 20:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandiebelle: haha jag såg det, haha du e bäst!

Kerstin: ellerhuuuuuur!!!

Mill: haha jag verkligen, mumms!

Annie: har redan gjort dne utmaningen :(

16 mars 2007 21:06:00  
Blogger Ivana sa...

Åh McDreamy är så fine! Men jag är nog lite, lite mer kär i Alex ;)

16 mars 2007 22:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: aah alex e hotstuff! med mcdreamy e mkt charmigare hihi

16 mars 2007 23:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->