ETIKETTER

fredag, mars 23, 2007

It's Black. It's White. It's Black. It's White.

Nicky Hilton, Halle Berry, Rachel Bilson
Ingen glömmer nog Michael Jacksons hit, minst sagt jag, därför är temat Black & White idag. Vilken av dessa outfits skulle du kunna tänka dig ha själv? Vilken speglar din stil? Jag vill veta! =) Gör din röst hörd genom att kommentera!

English:
Who do you choose? Which outfit could you wear yourself? The theme is Black & White this time, like the song of Michael Jackson =) Leave a comment!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gosh, de va faktiskt svårt den här gången också, men jag säger Ms. Bilson. Hon ser coolast ut! =)

23 mars 2007 15:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: dessutom e hon såå sööt :D

23 mars 2007 15:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag väljer helt klart Nickys stil. (Har ett par liknande svarta short som jag älskar. har även en del svart-randiga plagg, bl.a. ett linne och en långärmad tröja.)

25 mars 2007 16:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Desirée: jag håller med, gillar hennes stil mest. Då har du fångat hennes look ;)eller hon din haha :)

25 mars 2007 16:33:00  
Anonymous Anonym sa...

halle barry! /f

26 mars 2007 19:14:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

F: hon e sååå vacker!

27 mars 2007 00:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->