ETIKETTER

måndag, mars 19, 2007

Hon har besökare...

Nu har jag vaknat tiiiiiidigt för att kunna gå igenom mitt pm om sexuella trakasserier som ska lämnas in idag. Har hått på med detta så länge att jag knappt orkar sätta igång, men måste! Börjar klockan 13, vilket är ganska skönt. Har en hel del att göra innan dess. Det var länge sen jag skrev lite om mig själv här i bloggen, den verkar ha blivit lite sådär modeinriktad... får inte glömma att skriva ner tankar och liknande, det är ju trots allt min blogg hihi :) Just det, en rolig grej jag tänkte på, jag ska nog skriva en önskelista här på bloggen, för kanske, kanske, KAAAAANSKE, råkar något företag som säljer dessa prylar se detta och kanske skickar de hem grejerna till mig för dom tycker jag är super cool hahaha! YEAH RIGHT! Iaf, såg att det va just det som Engla varit med om... Vad har hon som inte jag har?! Anyway, jag får nog ta och köpa mina egna prylar... om jag inte skulle bli världskändis vill säga! Jag kanske borde lägga ut en video på youtube där jag låter folk höra min vackra (gaaaaah) röst och så kan jag visa lite fräna moves, som Las Ketchup tjejerna och ha på mig en minimal bikini och låtsas att jag dansar next to 50 cent som Pink skulle sagt. Ja, då skulle nog massa företag skicka mig gratisprylar! Va säger ni? Hmm.., nää, don't think so darling! Ska nog gå råna en bank, hejdå! Have a great day, I know I will!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Mill sa...

Haha! Jag får nog också handla mina grejer själv!

19 mars 2007 15:43:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, tänk om man kunde få allt man önskade sig skickat till sig (: Vilken dröm!

19 mars 2007 15:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: haha ja ingen annan lär nog göra det tyvärr ;)

Beth: ellehur, vilken lyx!

19 mars 2007 18:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Gratis prylar. Wow! Det händer inte mig....

19 mars 2007 18:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annikki: haha unte mig heller...tyvärr!!!

19 mars 2007 19:01:00  
Anonymous Anonym sa...

du ä la för skööönnnn

20 mars 2007 18:49:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: haha kul att du tycker det :)

20 mars 2007 18:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->