ETIKETTER

fredag, mars 23, 2007

Efterlysning!

Titel: Västindisk hetta (Org.titel: Scarlet Lady)
Författare: Sara Wood
Förlag: Harlequin
Igår la jag mig väldigt sent pga. att jag satt uppe och läste en Harlequinroman, var så länge sen jag läste en och jag är verkligen en sucker när det gäller Harlequinromaner! Hursomhelst, efter att ha läst i några timmar så blev klockan redan 2 på natten, och det gick ju inte att lägga undan boken! Blev bara mer spännande hela tiden. När jag endast hade en tredjedel kvar av boken, inser jag plötsligt att boken har blivit tryckt fel! Efter två tredjedelar börjar nämligen en fortsättning på en helt annan bok! MEN HALLÅ! Vad hände med tjejen? Hittade hon sin pappa till slut? Jag blir galen, jag satt uppe sent och läste helt i onödan! Gaaah! Så typiskt... Jag ska maila Harlequin och fråga om de har en samma bok inne, men jag är dock tveksam, den är nämligen ganska gammal... om någon av er skulle ha den så hör gärna av dig!

English: Last night I spent hours reading a book called Scarlet Lady and when I only had a few pages left, I realized that the ending were missing! Typical!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->