ETIKETTER

tisdag, mars 27, 2007

Dagens shopping

Idag blev det en runda på stan efter skolan. Jag och Sandra gick till ett par second-hand butiker och jag fyndade en kuvertväska i lack som Sandra hittade :D Riktigt läcker! Betalade 10 kr för den, HIMLA BRA! På stan köpte jag äntligen en plånbok för 400 kr. Min gamla Gucci plånbok blir nu utbytt till en i äkta skinn istället. I like! And guess what?! Idag kom äntligen mitt lipgloss in till parfymeriet! Köpte direkt. Färgen man får är en kall rosa som smälter in jättebra med den naturliga tonen på läpparna. Rekomenderar verkligen! Kostar 160 kr och är av märket Collistar (Nr. 20)

English: Today I went shopping. I bought an eveningbag in patent leather for only 10 kr! I also bought a new wallet (400 kr) and a brand new lipgloss from Collistar in cold pink (No. 20). Love it!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Härliga grejer du fick tag i :) Jag gillar lipglosset starkt!

27 mars 2007 21:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lalisen: tack så mkt, ja jag lovar dig lipglosset är helt underbart!! :)

27 mars 2007 21:55:00  
Blogger Ivana sa...

Ja jagar plånböcker i ett halvår nu men hittar inget som jag tycker om! Blir tokig snart. Eller så kanske min darling har rätt, jag har fullkomligt orealistiska krav på plånboken :)

27 mars 2007 21:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: det var samma här! Har jagat sen förra sommarn och inte hittat för jag hade för höga krav... så jag ahde två val attvälja mellan 1, sänka kraven. 2, designa och tillverka en egen plånbok. Eh... Japp, det blev ju ettan dårå haha

27 mars 2007 22:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->