ETIKETTER

onsdag, mars 28, 2007

Bevittna den omtalade kyssen

Över allt tjatas det om Jennifer Aniston och Courtney Cox Arquettes kyss i serien Dirt. Sååååå överdrivet. Vill du se den så kolla på videon nedan. Jennifer blir bara snyggare och snyggare och efter klippet inser jag att jag saknar serien Vänner. Gick rykten om att de ska göra en film, stämmer det?
Foto: Link
English: Here is the "famous" kiss between Jennifer Aniston and Courtney Cox Arquette. It's not that big of a deal. Jennifer looks great, don't you think? Is it true that they are making a movie about Friends?

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger Mill sa...

Den hade jag missat, men det var ju inte så spektakulärt...

28 mars 2007 19:42:00  
Blogger Mickan sa...

Saknar också vänner*snyft* den serien var bara sååå bra!

28 mars 2007 20:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: ellerhur, den va ju inte ens märkvärdig... aftonbladet och alla andra har förstorat incidenten...

Mickis: ellerhuuurr!!

28 mars 2007 22:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja, jag läste det....lite aha, vem bryr sig. Själv vill jag ha hela Vänner boxen. Det är en investering. Jag tröttnar aldrig på Joey, Phoebe haha

29 mars 2007 08:56:00  
Anonymous Anonym sa...

ALLT förstoras i hollywood du vet ;)

29 mars 2007 12:12:00  
Blogger Vera sa...

uppförstorat av tidningarna- ja! Det var ju bara en liten puss :)

29 mars 2007 13:55:00  
Blogger Tillvaron sa...

Utmaning på gång!

29 mars 2007 18:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annikki: ellerhur! vill oxå ha boxen, tröttnar aldrig på den serien haha :)

Sandiebelle: jaa helt galet överdrivet!

Vera: verkligen, världens minsta puss som såg ut som en vänskaplig puss...

Tillvaron: ska kika :D

29 mars 2007 19:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->