ETIKETTER

tisdag, februari 27, 2007

Underbara underkläder

Jag såg att H&M har fått in nya fräscha underkläder, och den bh jag fastna för påminner väldigt mycket om Calvin Kleins push-up bh. CK's push-up är faktiskt den absolut bästa och jag äger flera stycken. Den har en inbyggd push, vilket ger ett naturligt lyft. Rekomenderar den varmt! H&M's push-up påminner om CK's till utseendet, men jag vet faktiskt inte om den är lika bra, har inte testat... Ska springa in i butiken och testa snarast möjligast. Priset på Calvin Klein bh:n varierar, men på Twilfit får du den för ca 350 kr. H&M säljer sina för 149 kr.

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Ivana sa...

Jösses, HM:s nya underkläder såg ut att vara supersköna. Fast frågan är ju om de verkligen är det. Det är trots allt HM...

27 feb. 2007 21:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: ja precis, jag är liiiite skeptiskt, på bilden ser de slikeslena ut men får se hur de känns väl på =) som du sa, det är ju trots allt HM...

27 feb. 2007 21:59:00  
Blogger Mill sa...

Jag köpte den från H&M och måste säga att jag är imponerad. Jag var också skeptisk, men den är riktigt bekväm!

28 feb. 2007 12:23:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: ärligt?! Va bra, hoppas den sitter som CKs =)

28 feb. 2007 13:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker h&m underkläder är förvånansevärt bra. Dessutom kan man slänga dem när man tröttnat;-)

1 mars 2007 16:44:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elin: det har du faktiskt helt rätt i... man kan slänga dem utan att känna ngn stor ekonomisk förlust

1 mars 2007 16:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->