ETIKETTER

torsdag, februari 01, 2007

Tjuvlyssnat

Jag är en frekvent besökare av Tjuvlyssnat. Här kommer en tjuvlyssning från sidan:

Nattklubb på Söder
Kille 25 går fram till ett folktomt Black Jack bord och ler mot croupieren 20
Kille: Jag känner igen dig!
Tjej (Ler tillbaka): Ja jag jobbar här heltid så du kanske har sett mig här.
Kille (flirtande): Nej. Bor inte du...?
Tjej (överlägset): Jo, jag gör ju det.
Kille: Ja, du tränar på World Class rätt ofta?
Tjej: Haha, ja. Hur vet du det?
Kille (ler brett): Jag håller koll på dig.
Tjej: Haha. Du gör det, va.
Kille: Nä allvarligt. Du tränar med den där skitsnygga bruden som är så fit. Kan inte jag få hennes nummer?
Tjej (förvånat och upprört): Nej! Verkligen inte!


Hahahahahaa!!! Fy! HAHAHA!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Camilla sa...

neeee men fy fan

1 feb. 2007 20:53:00  
Anonymous Anonym sa...

hahaha tji fick hon =P

1 feb. 2007 21:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Milla: taskigt men aj så kul hihi...

Melissa: hahaha!!

1 feb. 2007 21:44:00  
Blogger Mill sa...

Stackars tjej! Det där måste vara det mest pinsamma som kan hända. Tro att någon stöter på en och så visar det sig att det är kompisen han vill ha. Men lite roligt för oss andra blev det ju!

2 feb. 2007 09:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Ja ellerhur, pinsammare kan det inte bli! men så sjukt roligt att läsa =)

2 feb. 2007 09:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->