ETIKETTER

torsdag, februari 01, 2007

Test: Sunsilk Summer Intense

Produkt: Sunsilk Summer Intense Coconut Milk (shampoo)
Pris: ca 25 kr
Höromdan när jag skulle duscha läste jag på den nya shampooflaskan att det var ett shampoo för hår som utsatts för sol. Jag sucka och tänkte att det va typiskt att de köpt hem fel sorts shampoo. Vadå sol nu?! Men AH MAH GAD så glad jag blev då jag kände doften av kokos... helt fantastiskt underbart. Helt pötsligt befann jag mig på semester och njöt av den sköna semesterluften haha. Nej men seriöst, massa semesterminnen dök upp tack vare schampoot, lite roligt :) Shampoot i sig fungerar lika bra nu som under sommarn. Håret blev mjukt och skönt som vilket shampoo som helst, men det bästa är att det nu doftar coconut milk aahhh så gott och det är tack vare doften som betyget åker upp! Ni måste testa detta shampoo om ni inte redan gjort det, för doftens skull! I want summer! Förvarar flaskan i mitt rum, brukar lukta på det ibland hahaha crazy?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh jag vet vad du menar med semesterfeeling! Har själv det där shampoot, luktar himmelskt! /Sara

1 feb. 2007 22:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sara: Yes, precis :D Riktigt underbar doft faktiskt... bland de godaste!

1 feb. 2007 23:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->