ETIKETTER

söndag, februari 18, 2007

Stockholm, Stockholm och Stockholm!

Har beslutat att åka upp till Sthlm nu i ett par dagar då jag är ledig efter tisdagen. Kommer nog vara i huvudstaden från tisdag/onsdag fram till söndag. Ska passa på att träffa vänner där uppe och så lär det bli ne hel del shopping såklart ;D Dessutom ska jag försöka utnyttja mina biobiljetter jag vann till filmen Sherrybaby, blir ju perfa!
Eftersom jag inte är i Sthlm så ofta tänkte jag fråga er om ni har några tips på några butiker jag bör besöka? Uppskattar vart enda lilla tips!

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Låter jättekul!
Här kanske du finner några tips:

http://fashionina.com/2006/10/31/mina-favoritbutiker-i-stockholm/

Det är mina favoritbutiker här i stockholm!

18 feb. 2007 14:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Låter jättekul!
Här kanske du finner några tips:

http://fashionina.com/2006/10/31/mina-favoritbutiker-i-stockholm/

Det är mina favoritbutiker här i stockholm!

18 feb. 2007 14:29:00  
Blogger cherrybop sa...

Urban Outfitters på Biblioteksgatan, Zara, NK, Topshop och småaffärer på Östermalm är mitt tips! Ha det så kul!

18 feb. 2007 15:14:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nina: tusen tack!!

Cherrybop: jaa urban outfitters är ett måste! :D Jag ska vara en hel del på östermalm så det blir perfekt =)

18 feb. 2007 15:24:00  
Blogger Kerstin sa...

Jag har också några tips. De finns i högersplaten som FAVORIT I REPRIS. Där finns en Stockholmsguide. Ha det såååå kul nu sötnos. Puss.

19 feb. 2007 07:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: Gud så bra, ska kolla in det! Tack så mkt gulleplutten! Pussen

19 feb. 2007 10:30:00  
Anonymous Anonym sa...

SALT!!!! Du kan hitta väldigt fina saker där.. ligger på drottninggatan på två ställen =) Gud så skojigt =) KRAM

20 feb. 2007 11:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandiebelle: Ja, jag va där faktiskt :D

25 feb. 2007 19:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->