ETIKETTER

onsdag, februari 07, 2007

Snö nös snön ös

Det bara snöar och snöar. När ska elendet ta slut? Ska iväg och köpa ett par skinnstövlar nu efter skolan. Tänkte inte göra det innan för det såg ut som att snön började försvinna men icke sa nicke... Ser ju nästan ut som snöstorm, blåser riktigt mkt i Jkpg... Anyway, va det någon som såg Grey's Anatomy igår? Dubbelavsnitt :D SÅ JÄKLA BRA! Har redan sett de avsnitten, jag e inne på 3:e säsongen nu som i USA... fan att Denny dog, lipade sönder mig haha... Vad tyckte du om säsongsavslutet?

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger Vera sa...

Grinade så mkt att jag är alldeles uttorkad ;)

7 feb. 2007 14:16:00  
Blogger Mill sa...

Kan inte gråta om jag inte är ensam (när jag ser på TV), men hade jag varit ensam hade jag varit precis som Vera, uttorkad.

7 feb. 2007 15:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag lipade ihjäl mig! På riktigt alltså, jag mådde inte bra efter de avsnitten!! haha...

7 feb. 2007 18:05:00  
Anonymous Anonym sa...

asså.. jag visste att jag missa ngt! ffaaan

7 feb. 2007 19:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Eller hur? Jag grät som fan, särskilt när hunden dog...MWÄH

7 feb. 2007 20:29:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Vera: samma här, jag va helt förstörd efteråt!

Mill: visst va de sorgligt :(

Melissa: jaaa haha jag såg ut som en tjutande bebis haha!!

Anonym: ush, hoppas det går på repris??

Felicia: aaah jag meed, och sen när derek höll om hennes hand i smyg...

7 feb. 2007 20:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->