ETIKETTER

tisdag, februari 20, 2007

My night at the Oscars

Såhär skulle jag sett ut om jag var bjuden till Oscargalan.

  • Den fantastiska klänningen kommer från Roberto Cavalli, helt gudomligt vacker.
  • Smyckena kommer från Celebrity Jewlery.
  • Skorna är från Jimmy Choo.
  • Den underbara kuvertväskan med blommiga pärlmönster är från Accessorize.
Oscargalan är inte förrän på söndag, men eftersom jag inte kommer ha tillgång till någon dator under hela veckan, får jag publicera min outfit redan idag. Enligt mig är denna gala den enda riktigt stora galan, ska man närvara på någon gala så är det definitivt på Oscargalan. Eller vad tycker ni?

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gud vilken underbar klänning :)

20 feb. 2007 10:36:00  
Blogger Vera sa...

Klänningen är helt fantastisk och underbar matchning i kollaget.
Kram Vera

20 feb. 2007 10:47:00  
Blogger Mill sa...

Det är mycket möjligt att du skulle vara vackrast på stället!

20 feb. 2007 11:07:00  
Anonymous Anonym sa...

Men så tjusigt =)

20 feb. 2007 11:42:00  
Blogger Ivana sa...

Ursnyggt! Du har ju bättre smak än många kändisar på röda mattan :)

21 feb. 2007 10:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Linda: Ellerhur!! :D

Vera: Va kul att du tycker det :D

Mill: Hihi du e föör söt!

Sandiebelle: Thank you dalring!

Ivana: Hahaha tack så mkt! :D

25 feb. 2007 19:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->