ETIKETTER

måndag, februari 19, 2007

Måndag - check!

Idag fick jag tillbaka min hemtenta, JAG FICK VG! Är sjukt nöjd! Jag som va så orolig... helt i onödan... typiskt mig, nojar som vanligt hihi! Imorgon har vi redovisning och jag vet inte riktigt om jag ska åka till Sthlm efter den eller om jag ska åka på onsdag morgon. Jag tror det blir tisdag... men vi får se. Det lär nog inte bli något bloggande fram till på söndag då jag kommer hem till Jkpg igen. Om jag inte får tag på en dator... funderar på att publicera lite inlägg nu i förväg eftersom jag inte kommer hinna göra det i veckan... Vi får se hur det blir. Just nu ska jagnog krypa ner i soffan och kolla på en film, är ganska seg efter en lång dag. Finns ju inte så mkt att förbereda till morgondagens redovisning så jag ska mest ta det lugnt.

Ps! Så skulle Kate Moss se ut om hon gjorde en Britney. Eller det kanske var Britney som gjorde en Kate? Haha...

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till VG´t. Du är bäst!!!!

21 feb. 2007 10:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Rachel: Tack så mkt :D

25 feb. 2007 19:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->