ETIKETTER

tisdag, februari 20, 2007

Hejdå!

Godmorgon. Snart åker jag in till skolan och efter skolan bär det av till Sthlm. Ska åka buss i 4 timar så ska köpa hundrabiljoner tidningar att underhålla mig själv med under resan =) Är sååå trött, satt uppe sent igår och packade det sista, hoppas jag inte har glömt något nu... Nu blir det paus i bloggandet fram till på söndag då jag kommer hem igen, så på måndag ses vi igen. Ha det super gott allihopa och glöm inte Oscargalan på söndag! Pussen!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag kommer sakna det här :(

20 feb. 2007 21:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Have fun! =)

20 feb. 2007 22:16:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dano: Jag e tillbaka nuu gullunge :D

Melissa: Hade jätte kul ;D

25 feb. 2007 19:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->