ETIKETTER

söndag, februari 25, 2007

Feels good 2 be back!

Nu är jag tillbaka! Det jobbigaste med att åka bort är själva resandet som tar sån tid, tacka Gud för alla härliga tidningar! Har läst det mesta och vill ha lite nya tidningar nu! Har haft en helt underbar vecka uppe i Sthlm. Har varit i så många butiker! Jag har blivit blåst på pengar (20kr haha)! Jag har blivit sjuk! Har träffat vänner! Jag har ätit gott! Jag har... ah.. väldigt mkt mer har jag gjort! Måste säga att H&M butiken i centrum (den störta butiken tydligen?) är världens bästa H&M butik! (hittade alla katalogplagg) Jag och min kompis hittade massor med plagg, hade nästan med oss halva butiken in i provhytten haha! Jag såg också Sophie som jobbar där... En annan bloggerska som jag TROR jag såg är Kerstin... Världen e liten! Just nu är jag så sjukt trött och lite illamående faktiskt, blev sjuk uppe i huvudstaden, det är fööör kallt där! Min röst är nästan borta, är ganska hes så nu är det vila som gäller! Gissa om det kändes skönt att komma hem till nya nummret av Glamour! Denna månad får man också en liten trendbibel! Wooho! Hörs imorrn! Puss!

Har jag missat något under min internetlösa vecka??!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

kul att du e tebax =)

25 feb. 2007 21:05:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Charlie: Thanx :D

25 feb. 2007 21:09:00  
Blogger Mill sa...

Good to have you back!

25 feb. 2007 21:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Tack så mkt gumman!!

25 feb. 2007 21:17:00  
Blogger Kerstin sa...

Men - varför sa du inte hej? PUSS.

26 feb. 2007 21:36:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: haha va inte hundra på om det var du... det gick ganska snabbt också... plus att ja e blyg hihi puss

26 feb. 2007 21:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->