ETIKETTER

måndag, februari 26, 2007

20 kronor!

Här kommer liiite bilder på vad jag fyndade i Sthlm. En jätte gullig clutch med hjärtan på, funkar bra till fest, kommer användas till sommarn. Scarfen va jag tvungen att köpa eftersom den var så billig och snygg... Blev ju blåst på 20 spänn också... jag köpte två lackade didadem (i svart och rött) från Creole på Drottninggatan... på väggen stod det 29 kr/st men jag betalade 39 kr/st... Jag märkte inget ens! Skyller det på febern jag hade den dagen, blä! Är fortfarande sjuk =/

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Ivana sa...

Clutchen var supersnygg! Inte kul när man blir lurad på pengar men man får hoppas att man någon gång i framtiden får lite extra tillbaka i växel så jämnar det ut sig :)

26 feb. 2007 18:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: tack så mkt :D nej verkligen inte, tur att det bara va 20 kr ;) hihi tack så mkt va söt du e!

26 feb. 2007 18:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->