ETIKETTER

tisdag, januari 30, 2007

Utmaning: Film!

Här kommer en rolig utmaning från sweetcatwalkcity.

Finns det någon film som du blivit förälskad i? Vilken film och varför?
Ojjjjjjjjjjjjj så roligt och svårt. Har så många, men ska försöka lista mina top 5.

The Sound of Music
Första gången jag såg dennaa film var jag runt 6 år och då föll jag för barnflickan Maria och Kapten von Trapp och hans barn. Älskade verkligen handlingen och kunde alla sånger utantill. Än idag är detta en film som står mig varmt om hjärtat. Julie Andrews och Christopher Plummer är underbara!

En vacker berättelse om kärlek och livet. Är svag för olyckliga slut, stortjöt i slutet! I vanliga fall har jag lite svårt för Nicholas Cage men i denna filmär han kung! :)

The Notebook
Oj så vackert, oj så sorgligt, oj så underbart. Verkligen en film som sätter sina spår i hjärtat (iaf mitt) Extra kul att paret är ett par i verkliga livet!

Kal Ho Naa Ho
En underbar indisk film. Jag har nog aldrig i hela mitt liv gråtit och skrattat så mkt under en film som denna. LOVE IT!

Bride and Prejudice
Ännu en indisk/brittisk film som jag kan se hundra gånger om. Baserad på filmen Pride and Prejudice.

Bubblare: The Hot Chick hahaha bästa komedi filmen!


Japp, det var mina favoriter! Vilka är dina??

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Många jag inte sett.. skoj utmaning =)

30 jan. 2007 20:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandiebelle: Se dem :D Ahh anta utmaningen du oxå ;)

30 jan. 2007 21:03:00  
Blogger Stila sa...

Love actually - alla klasser! man ler sig igenom hela filmen!

31 jan. 2007 11:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Stila: Inte sett den faktiskt...

31 jan. 2007 11:11:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->