ETIKETTER

onsdag, januari 24, 2007

Tuddeluh

Ush det har varit en riktigt lång dag idag. Först spendera jag 4 timmar i skolan på en föreläsning... var verkligen helt slut efter den och ville gå hem och sova. Men då fick jag ett underbart sms av min kompis M som jag umgicks mkt med under den tid jag pluggade i Luleå. Hon var här i Jönköping och hälsade på så vi tog en snabb fika på A6. Mycket trevligt! Passade även på att gå in på Wedins för att se ifall mina stövar hade kommit in men det hade dom icke... blä. Så tröstade mig själv med att köpa lite annat som jag lovar att lägga upp bilder på imorgon :) Har dessutom fått ett jobberbjudande som jag ska tänka på, verkar lockande men måste tänka över om jag har tid över till att engagera mig i ännu ett projekt. Hmm... ska sova på saken :) God natt på er! //Maria

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->