ETIKETTER

måndag, januari 29, 2007

Måndag

Åh vilken lång dag det har varit. Är helt slut. Dagen började med att jag träffade Cathrine på bussen på väg till skolan. Blev jätteglad, har inte träffat henne på månader! Sen hade jag en jätte tråkig lektion, fick även veta att jag måste göra om min färganalysuppgift eftersom bilden jag valt är mindre än ett A4, gaaaaah! Ska sitta och redigera en ny bild ikväll tänkte jag. Fixade också våra projektgrupper så att Sandra kunde byta till min grupp, yeeey! :) Efter skolan gick jag, Gorjana, Rania och Josette (mina trogna läsare som ALDRIG kommenterar :p) till Mackmakeriet och käkade lunch (!). Efter en snabb runda på stan är jag nu hemma och är såååå trött. Jag och min rumskamrat (som inte fått ett namn ännu) har kollat in varandra en bra stund nu, ska jag börja sy idag? Orkar jag? Hmm... Jobbigt med måndagar... längtar till helgen! Hur har er måndag varit?

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Stila sa...

Haha, det är tungt när man längtar till helgen redan på måndag! Jag vill också ha symaskinen nu:)

29 jan. 2007 20:45:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Stila: haha riiiktigt tungt! Jaa köp den :D Så kan du med döpa den haha ;D

29 jan. 2007 20:48:00  
Anonymous Anonym sa...

Tja gumman as bra blogg o mm det va mysigt med lunch.. tänkte skriva lite eftersom du altid klagar på att jag inte gör det. Nice symaskin nya Elie Saab på g u go girl.. i want a dress later.. ha det fins så ses vi imon pussen pussen

29 jan. 2007 22:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Rania: haha va söt du e gumman! Absolut, du får boka in vilka plagg du vill ha haha :D ses imorrn pussss

29 jan. 2007 22:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Min måndag var underbar då jag jobbade med mina underbara ungar i skolan me nockså jobbig känslomässigt =) KRAM

30 jan. 2007 06:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandiebelle: Va härligt :D Kram på rej!

30 jan. 2007 09:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->