ETIKETTER

söndag, januari 21, 2007

Lyx eller Budget

Att välja mellan lyx och budget kan i vissa fall vara svårt. Köpa orginalet? Kopian? Hmm... För många är priset den avgörande faktorn, men jag brukar utgå utifrån hur pass snygg den är. Om kopian håller måttet brukar jag oftast slå till. I detta fall anser jag att skorna från Asos är riktigt snygga och man kan se att målet är att likna skorna från Hollywould. Dock är Hollywould mycket snyggare.

Kenneth Jay Lane är känd för sina fantastiska smycken, framför allt jordgubbarna som blev en succé. Detta super läckra horn är bara en i raden av alla smycken och jag skulle jag kunna tänka mig att köpa kopian från Asos eftersom det håller samma mått, även om längden på hornet inte är den samma.

Etiketter: , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sen känns det ju mycket lyxigare oxå..känslan spelar in en stor roll:D

21 jan. 2007 20:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nadja: Jo det förståss ;)

21 jan. 2007 20:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Oh, men jag tycker budget funkar minst lika bra. Man ser ju knappt någon skillnad aye? Kram :)

22 jan. 2007 15:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Felicia: Ja ellerhur :D skickligt gjorda! Kramar!

22 jan. 2007 17:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->