ETIKETTER

torsdag, januari 25, 2007

Jag behöver DIN hjälp!! Ja, du!

Enligt ryktesväg har jag fått höra att Smashbox har en dunderbra primer och jag har beslutat mig för att beställa denna vid namnet: Smashbox Photo Finish Foundation Primer. Men vet inte om jag ska beställa från BLUSH eller från ELEVEN och därför vill jag ha hjälp av dem som beställt tidigare. Vilken rekomenderar du? Spelar det någon roll? Fraktavgift? Jag lade märke till att primern är lite billigare hos Eleven (375 kr) än hos Blush (395 kr) men då upptäckte jag också att det fanns ännu en primer hos Eleven, nämligen Smashbox Starlight Whitening Photo Finish Foundation Primer. Är den bättre än den första? Förvirrande...
Alltså, det jag vill ha svar på:
1. Ska jag beställa från Eleven eller från Blush?
2. Vad tar de i fraktavgift?
3. Vad är skillnaden mellan de båda primerna?



Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag har bara beställt från blush, men dom r supersnabba och bra. Kolla vad det kostar med frakt och allt, kan ju hända att det jämnar ut sig i pris då!

25 jan. 2007 20:56:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sofia: Just det, glömde nämna det i inlägget! Tack för tipset! :)

25 jan. 2007 20:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Elevens frakt är lite dyrare! Service och tidsmässigt är ungefär lika!

25 jan. 2007 21:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Bjooti: Ahaa oki doky, thanx :)

25 jan. 2007 21:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har shoppat från båda, och har inte blivit bbesviken once... eftersom eleven har lite billigare, så jämar det oftast ut sig i och med att frakten är då lite dyrare. Jag kan itne svara på vilken primer som är bäst, men oavsett var du beställer så tror jag inte att du blir besviken på servicen. Det har iaf jag aldrig blivit =)

25 jan. 2007 21:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Tack gumman!!

25 jan. 2007 21:53:00  
Blogger Vera sa...

jag har bara handlat hos eleven o det var snabb leverans!

26 jan. 2007 11:05:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Vera: Okej va bra, vet du vad de tar i frakt?

26 jan. 2007 11:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->