ETIKETTER

tisdag, januari 23, 2007

Film: The Holiday

Titel: The Holiday
År: 2006

En lätt komedi med ganska vanlig humor som faktiskt får en att skratta då och då. Romantik bjuds det på och jag blev faktiskt lite kär i Jude Law hihi. Kul att se Cameron Diaz i den här rollen eftersom jag tror att hon själv är likadan som sin karaktär... Handlingen är helt ok men hela filmen är ganska förutsägbar egentligen. Trots det så var den helt klart underhållande. Tummen upp för Kate Winslet och sin härliga figur! :)

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oooh, jag måste se den! Har hoppat den hela tiden, men jag måste ta tag i det... =)

23 jan. 2007 19:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Ja gör det :D

23 jan. 2007 22:09:00  
Anonymous Anonym sa...

jag vill också se den!! ska ladda ner den nu (A)

24 jan. 2007 17:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dälida: ;)

24 jan. 2007 19:22:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->