ETIKETTER

torsdag, januari 25, 2007

Beställa eller inte beställa... det är frågan!

Jag vet inte riktigt om jag tycker om den här klänningen från H&M eller inte... Den är ju snygg som en dröm på bilden, men jag blev så besviken på dem sist jag beställde så vet inte riktigt om jag slå till eller inte... jag som lova att inte handla mer (!) Synd att modellens hår täcker överdelen för det är den jag är nyfiken på, om den sitter fint eller inte... Äsh jag hoppar nog över för den här gången. Får hålla utkik i butiken om den dyker upp.






Update:
Men gaaaaaaaaaah!!! Hittade en föööör fiiiin kappa hos H&M som jaa MÅSTE ha!!! Eller? Va ska jag göra???! Blä!

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

båda ser verkligen fina ut, men jag vet vad du menar, men blir så himla ofta besviken på h&ms nätshop... fast inte idag för idag fixk jag hem en fin kjol därifrån :)

25 jan. 2007 20:55:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sofia: Jaa de e ju så svårt! Åhh va roligt :D Alltid underbart när det passar!

25 jan. 2007 20:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Klänningen skulle jag nog också hoppat, fast den är fin, men just för att man inte vet hur den är när den väl kiommer hem, MEN. Kappan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME LIKE!

25 jan. 2007 21:47:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Hahaha ellerhuuur gumman, jag måste nog ta och beställa ellerr....uussshhh vad ska jag göra..

25 jan. 2007 21:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->