ETIKETTER

lördag, januari 06, 2007

Back from Sthlm

Är nu tillbaka från Sthlm. Är jättetrött. Ska snart lägga mig och sova. I Sthlm fyndade jag på InWear (älskar InWear), en jättesnygg grå tjock kofta i bomull. Insidan är silkeslen, känns skönt mot huden =) Fick den för halva priset. Inne på PUB fyndade jag också en lååång skjorta som jag varit på jakt efter ett tag. Fann inte mer än så i stora Sthlm, men nyss klickade jag hem en order från H&M's webbshop, både vårnyheter och lite från outleten. Kommer skriva mer om plaggen senare, nu ska jag sova, är super trött efter allt resande. God natt!

Ps! Sthlm är underbart, hade en kanonbra helg! Blir fler besök framåt våren.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->