ETIKETTER

måndag, december 18, 2006

Julklappsshopping

Idag efter skolan begav jag mig till stan. Där träfade jag N och vi fortsatte till shoppinggallerian A6 som ligger här i Jönköping och shoppade loss ordentligt... näää inget till mig, utan julklappar, köpte 8 presenter och har lite kvar... ush.. men vet vad jag ska köpa så det är lugnt =) På onsdag är sista dagen i skolan, ska bli skönt med lite lov, dock måste jag plugga (!) en hel delunder lovet, kombinerat med jobb! Får se hur det går. Har inte heller fått svar på två tentor jag skrivit... hmm... Anyway, snart får jag ännu en tidig julklapp, har redan fått två, och jag tror att den tredje tidiga kommer på posten imorgon hihi :D Längtar!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

my gosh! jag har inte k�pt en enda julklapp �nnu. haha :)

18 dec. 2006 21:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Felicia: jag hade inte heller köpt en enda tills idag, du behöver inte stressa, du har ju ngr dagar kvar :)

18 dec. 2006 21:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->