ETIKETTER

lördag, december 23, 2006

Granen? Check!

Jag och syrran har precis klätt vår gran som pappa kom hem med i morse. Luktar så gott med riktig gran hemma i huset :D Igår handlade vi massa julpynt från Åhléns som hade 50% på allt. IKEA hade sjukt låga priser, allt mellan 1-80 kr, inget över 100, men vi tyckte pyntet från Åhléns var mycket snyggare. Färgerna vi valde blev rött och guld. Så himla snygg kombination! Bilden gör inte granen rättvisa dock...
Just nu håller jag på med inbjudningskorten till nyår. Blir riktigt snygga när man låter fantasin flöda ;) Har dessutom stukat foten och det gör sååå ont. Fattar inte riktigt vad som hände, jag måste ha trampat snett för jag bara föll ihop på golvet när jag gick och hade svin ont i foten... Får se om jag kan ha högklackat på julfesten =/ Blä!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->