ETIKETTER

tisdag, december 12, 2006

Brian Littrell & Baby Baylee

Titta vilka söt liten plutt min tonårskärlek Brian Littrell (Backstreet Boys) har! Hur gullig som helst! Sonen heter Baylee och jag antar att det är en mix mellan Brian och frugans namn Leighanne. Brian är min gamla kärlek som jag absolut trodde att jag skulle gifta mig med haha! Vilken röööst han har! Han har släppt ett eget album som jag absolut ska köpa! Låten "Welcome home" är riktigt bra, kika in på Brians hemsida för ett smakprov av alla hans låtar eller se hans videotill "Welcome home" som också finns på sidan. Han e fortfarande hur snygg som helst haha, tycker jag i alla fall! =) Surfade in på Backstreet Boys hemsida och såg att "the new" Backstreet Boys is coming soon...dvs bara 4 medlemmar... Kevin som har gått i pension haha. Anyway, ser fram emot deras comeback, ska bli kul och se vad de har att leverera, The Backstreet Men... (!)
Foto: Copyright © 2006 Brian Littrell/Reunion Records

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hej! jag hade inte sett brians barn än även om det var jätte längessen... kollade runt lite nu och såg bilderna på din sida. jätte fint! var du på konserten i måndags?

17 apr. 2008 12:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->