ETIKETTER

onsdag, november 01, 2006

Leopardmönster och rosetter

Ingen har nog missat att leopardmönstrat är inne i höst och jag tänkte passa på att rekommendera ett par ur läckra skor som jag inköpt från Din Sko för en pinsamt låg summa på 280:-

Rosetter har också varit inne nu ett bra tag och kommer att fortsätta. Från Gina Tricot hittade jag ett super gulligt bälte med stor rosett som jag varmt rekommenderar för 99:-
Rosetter har jag stött på lite överallt, allt från skor till diadem. Ett snyggt diadem med enkel rosett kan ni hitta på
VILA i färgerna svart och guld. Även på skor hittar du rosetterna idag, som mina senaste pumps, som även dem är köpta från Din Sko för 380:-

Etiketter: , , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->