ETIKETTER

tisdag, oktober 03, 2006

Chapter Ten

Idag har jag spenderat nästan hela dagen hemma hos syrran (för dom har internet!) Nää skojar bara, har spenderat dagen med min nyfödda systerson som är sååå söt! Man måste ju passa på nu när man är ledig, för sen har jag fullt upp med skolan. Har vart en ganska soft dag, bara tagit det lugnt och gosat med bebisen som för övrigt inte har fått något namn än... Jag kallar honom bebisen, plutten och gulliplutt. Lucas (hans 3-åriga bror) kallar honom för apan hahaha! Vilket killnamn motsvarar Maria egentligen? Mario? Nää...?
Ringde idag till vår nya bredbandsoperatör TDC, de hitta på massa ursäkter och meddelade att vi kommer få bredbandet om 3 veckor... tre veckor! TRE VECKOR! Tror inte jag tycker om TDC...

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->