ETIKETTER

torsdag, oktober 19, 2006

Chapter Seventeen

Idag hade vi båda litteraturseminarierna i skolan. Båda gick bra faktiskt, känns skönt att ha fått det gjort. Vi kanske har haft mycket att göra i denna kurs, många uppgifter, deadlines och grejer, men jag tycker det är bra eftersom varje sak avslutas helt och hållet när det är klart. STORT PLUS! Annars blir saker och ting fööör uttjatade!

Finns en rolig (?!) serie Tv 4 som heter IT AKUTEN eller något liknande, haha tycker den va rolig, men sen så har ju jag ganska udda humor... Killen i serien jobbar som IT-support på ett företag och de anställda på företaget ringer då deras datorer krånglar. I denna scen ringde hans telefon och det första han sa i luren var: "Har du kopplat i sladden? Har du tryckt på knappen?" haha typiskt datakillar att se ner på oss som inte kan lika mkt som dem... men i detta fall va sladden faktiskt inte ikopplad haha...

Snart avslutas denna kurs, men jag kommer fortsätta att blogga, har verkligen fastnat för det här! Kommer att kunna skriva lite oftare då vi får tillbaka internet hemma. Just nu sitter jag i skolan. Min framtida blogg kommer nog främst att handla om sånt jag tycker om som mode och skönhet, dvs kläder, skor, väskor, accessoarer, sminktips och allt inom det området och lite till! :) Glitter och glamour...

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->